"80% din succes depinde de aparitia ta." Woody Allen
O prelegere introductiva de efect (sau prezentare de afacere) poate face minuni, in aceeasi masura in care o prezentare proasta, superficiala, poate distruge o pregatire de multe ore. Te pot linisti spunandu-ti tot ce are rost sa stie un incepator despre prezentare!
Succesul unei prezentari (in afara de invitarea si adunarea invitatilor), depinde 80% de persoana care sustine prelegerea si numai 20% de alti factori colaterali, variabili de la o situatie la alta. Vreau sa evidentiez trei puncte forte pe care trebuie sa le indeplineasca orice prezentare:
1. O prezentare nu trebuie sa fie incarcata cu multe detalii inutile, trebuie transmisa o astfel de cantitate de informatii, incat sa fie suficienta pentru ca auditoriul sa inteleaga in ce masura se rezolva problema lor personala, cu ajutorul acestei afaceri;
2. Intr-o prezentare nu trebuie vandut nimic si nici nu trebuie nimeni presat sa inceapa construirea retelei. Nu trebuie convins nimeni de nimic! Scopul prezentatorului este acela de a informa, de a arata cat mai convingator si complet cum functioneaza afacerea, si sa trezeasca astfel interesul auditoriului.
3. Prezentarile eficiente nu sunt atributul exclusiv al celor care au rezultate remarcabile in afacere! O prezentare eficienta nu depinde de numarul de pietre pretioase de la reverul lectorului si nici de marimea contului sau in banca, ci depinde exclusiv de capacitatea de a capta si a mentine atentia publicului.
Credibilitatea unei persoane depinde de hotararea cu care vorbeste!
Fiecare conducator de retea cu ambitii mari trebuie sa aiba responsabilitatea de a fi capabil sa sustina prezentari eficiente si atractive, chiar inainte de atingerea unui anumit nivel in cariera! Probabil, pentru a atinge acest deziderat, va trebui sa studieze mai mult si/sau sa urmeze cateva cursuri de retorica si comunicare.
Ar fi multe de vorbit despre prezentari, dar ... una si cu una fac doua! Pana vei atinge un nivel corespunzator la care sa fii in masura sa tii prezentari in fata invitatilor tai, NU RISIPI cea mai mare avere pe care o ai in aceasta afacere, LISTA DE NUME!
Cel mai simplu este sa iti inviti cunostintele in prezentarile SCNet de sala si/sau on-line (in sectiunea "linkuri" gasesti detalii). Pentru tine este foarte important sa ai cat mai multi oameni in aceste prezentari. Stiu ca acestia sunt foarte comozi si ca este greu sa-i scoti din confortul lor, de aceea te avertizez ca si aici functioneaza principiul lui Pareto: trebuie sa inviti zece persoane ca sa vina doua! Daca stii de la bun inceput acest lucru, nu vei fi suparat pe afacere, si vei avea moralul ridicat.
Acum, ca invitatii tai au participat la prezentarea SCNet, trebuie sa fii pregatit la reactiile lor, care te avertizez inca de pe acum, vor fi diferite. Important pentru tine este sa stii sa te comporti asa cum se cuvine cu toata lumea. In linii mari vei intalni trei categorii de oameni: unii carora le va surade ideea ca fiind pe cat de simpla, pe atat de geniala, altii vor fi nehotarati, iar altii te vor refuza categoric.
Cu prima grupa este cel mai placut sa "lucrezi" deoarece sunt deschisi, se vor lasa indrumati si este usor: dupa ce i-ai inscris imediat in structura ta, trebuie sa afle exact ceea ce ai invatat si tu! Trebuie sa tii legatura in continuare cu ei si sa-i inveti sa parcurga toti acesti pasi spre succes.
A doua grupa, este cea mai dificila! Cum adica? "este o idee buna, dar trebuie sa ma mai gandesc!" Reflectarea indelungata inseamna moartea construirii unei afaceri. Poti accepta orice raspuns de la cunostintele tale, cu aceasta exceptie: "nu m-am hotarat inca!".
Pot sa spuna ca aceasta afacere este cea mai mare prostie, sau ca nu au chef sa lucreze cu tine, ca este o cacealma (si cu asta am terminat cu cea de-a treia grupa), dar NU au cum sa spuna ca trebuie sa se mai gandeasca! La ce sa te mai gandesti aici cand nu ai nimic de plata, poti sa cumperi cu reducere, iti poti majora veniturile substantial, iar tu trebuie sa te mai gandesti? Scuza-ma ca-ti spun, dar nu am nevoie de oameni ca tine in echipa mea, sorry!
Se stie ca oamenilor nu le place sa decida, deoarece se tem de consecintele unor hotarari gresite (intre noi fie vorba, cand cineva argumenteaza ca trebuie sa intrebe pe altcineva in legatura cu luarea unei decizii, nu face altceva decat sa-si demaste propria lipsa de incredere in judecata sa). Din aceasta cauza, unii oameni vor face totul ca sa nu fie nevoiti sa spuna nici "da", nici "ba". Trebuie sa-i ocolesti cu orice pret pe aceia care nu au capacitatea de a lua decizii singuri! Nu uita ca viitorul afacerii tale depinde si de deciziile altora!
Iata motivul pentru care acei oameni iti sunt datori cu un raspuns sincer si rapid la intrebarea ta: "La ce vrei sa te mai gandesti?" Putem sa-i intrebam in diferite moduri si vom pune intrebari pana cand ne vom edifica despre adevaratul motiv al acestei cereri de timp de gandire.
In principiu, ar putea fi si cateva cauze obiective:
Daca nu a inteles ceva, trebuie sa determini ce nu a inteles si sa-i explici pana vei clarifica neintelegerea. Daca nu stii sau nu poti sa-i raspunzi personal, cere foarte deschis - fara nici o rusine, un timp de documentare si "suna un prieten" - in principiu sponsorul tau!
Daca nu crede, arata-i dovezi concrete: deschide-i biroul tau virtual si arata-i cum si de unde ai facut tu cumparaturi, arata-i si ce bani ai primit inapoi, arata-i care sunt partenerii nostri comerciali dispusi sa ne ofere discount-uri (poti incepe cu Vodafone care este a 5-a firma din lume), sau ... gaseste pe cineva in care sa aiba incredere (datorita varstei, rezultatelor atinse, a banilor, s.a.m.d.).
Daca, intr-adevar, nu poate decide singur, in principiu nu ar fi nici o problema, doar ca cealalta persoana de care depinde decizia nu stie absolut nimic despre SCNet. Cine stie ce a inteles si ce va putea sa-i explice prospectul tau, asa ce trebuie sa afli imediat cine aceasta persoana decizionala si sa faci tot posibilul s-o aduci si pe ea la o prezentare profesionala. Explica-i inca o data ca numai TU esti persoana competenta de la care poate cere sfaturi in aceasta afacere si care sa-l ajute in luarea unei hotarari corecte!
Daca are unele obiectii false despre SCNet, poate ce este speriat de ceva, sau poate ca are unele probleme pe care nu doreste sa le dezvaluie. De cele mai multe ori nu indraznesc sa recunoasca faptul ca un membru din familie se opune implicarii in astfel de afacere, sau ... poate ca a fost vreodata pacalit de unele promisiuni ce el le asimileaza cu oferta ta, cine stie? Pentru gasirea problemei care se ascunde in spatele unei obiectii false, este nevoie de multa rabdare, o abordare plina de tact si multe-multe intrebari pricepute. Recunosc ca este mai dificil, asa ca iti recomand, cand esti la inceput, sa nu pierzi prea mult timp cu o astfel de persoana care nu a vrut sa-ti spuna deschis "ce o doare". Noteaz-o in agenda ta si revin-o cu un telefon abia peste sase luni de zile, metoda asta functioneaza cel mai bine!
Daca este un sceptic care "doreste sa testeze mai intai piata", care vrea sa mearga mai intai acasa sa se convinga personal ca cei de acolo sunt interesati de oferta lui, n-are rost sa-ti mai explic ca este pe cale sa comita cea mai mare greseala. Din moment ce nici el nu intelege exact despre ce este vorba in aceasta afacere, nu o va putea explica nici altora. Urmarea? Iti va aduce furios la cunostinta rezultatul "sondajului de piata": "Aceasta afacere nu intereseaza pe nimeni!" In concluzie, trebuie sa-i explici despre acest pericol si sa-l faci sa-si scoata din cap ideea sondarii opiniei cercului sau familial. Daca acest lucru nu-ti reuseste, poti sa-i faci cu mana si sa-i spui ADIO!
O prelegere introductiva de efect (sau prezentare de afacere) poate face minuni, in aceeasi masura in care o prezentare proasta, superficiala, poate distruge o pregatire de multe ore. Te pot linisti spunandu-ti tot ce are rost sa stie un incepator despre prezentare!
Succesul unei prezentari (in afara de invitarea si adunarea invitatilor), depinde 80% de persoana care sustine prelegerea si numai 20% de alti factori colaterali, variabili de la o situatie la alta. Vreau sa evidentiez trei puncte forte pe care trebuie sa le indeplineasca orice prezentare:
1. O prezentare nu trebuie sa fie incarcata cu multe detalii inutile, trebuie transmisa o astfel de cantitate de informatii, incat sa fie suficienta pentru ca auditoriul sa inteleaga in ce masura se rezolva problema lor personala, cu ajutorul acestei afaceri;
2. Intr-o prezentare nu trebuie vandut nimic si nici nu trebuie nimeni presat sa inceapa construirea retelei. Nu trebuie convins nimeni de nimic! Scopul prezentatorului este acela de a informa, de a arata cat mai convingator si complet cum functioneaza afacerea, si sa trezeasca astfel interesul auditoriului.
3. Prezentarile eficiente nu sunt atributul exclusiv al celor care au rezultate remarcabile in afacere! O prezentare eficienta nu depinde de numarul de pietre pretioase de la reverul lectorului si nici de marimea contului sau in banca, ci depinde exclusiv de capacitatea de a capta si a mentine atentia publicului.
Credibilitatea unei persoane depinde de hotararea cu care vorbeste!
Fiecare conducator de retea cu ambitii mari trebuie sa aiba responsabilitatea de a fi capabil sa sustina prezentari eficiente si atractive, chiar inainte de atingerea unui anumit nivel in cariera! Probabil, pentru a atinge acest deziderat, va trebui sa studieze mai mult si/sau sa urmeze cateva cursuri de retorica si comunicare.
Ar fi multe de vorbit despre prezentari, dar ... una si cu una fac doua! Pana vei atinge un nivel corespunzator la care sa fii in masura sa tii prezentari in fata invitatilor tai, NU RISIPI cea mai mare avere pe care o ai in aceasta afacere, LISTA DE NUME!
Cel mai simplu este sa iti inviti cunostintele in prezentarile SCNet de sala si/sau on-line (in sectiunea "linkuri" gasesti detalii). Pentru tine este foarte important sa ai cat mai multi oameni in aceste prezentari. Stiu ca acestia sunt foarte comozi si ca este greu sa-i scoti din confortul lor, de aceea te avertizez ca si aici functioneaza principiul lui Pareto: trebuie sa inviti zece persoane ca sa vina doua! Daca stii de la bun inceput acest lucru, nu vei fi suparat pe afacere, si vei avea moralul ridicat.
Acum, ca invitatii tai au participat la prezentarea SCNet, trebuie sa fii pregatit la reactiile lor, care te avertizez inca de pe acum, vor fi diferite. Important pentru tine este sa stii sa te comporti asa cum se cuvine cu toata lumea. In linii mari vei intalni trei categorii de oameni: unii carora le va surade ideea ca fiind pe cat de simpla, pe atat de geniala, altii vor fi nehotarati, iar altii te vor refuza categoric.
Cu prima grupa este cel mai placut sa "lucrezi" deoarece sunt deschisi, se vor lasa indrumati si este usor: dupa ce i-ai inscris imediat in structura ta, trebuie sa afle exact ceea ce ai invatat si tu! Trebuie sa tii legatura in continuare cu ei si sa-i inveti sa parcurga toti acesti pasi spre succes.
A doua grupa, este cea mai dificila! Cum adica? "este o idee buna, dar trebuie sa ma mai gandesc!" Reflectarea indelungata inseamna moartea construirii unei afaceri. Poti accepta orice raspuns de la cunostintele tale, cu aceasta exceptie: "nu m-am hotarat inca!".
Pot sa spuna ca aceasta afacere este cea mai mare prostie, sau ca nu au chef sa lucreze cu tine, ca este o cacealma (si cu asta am terminat cu cea de-a treia grupa), dar NU au cum sa spuna ca trebuie sa se mai gandeasca! La ce sa te mai gandesti aici cand nu ai nimic de plata, poti sa cumperi cu reducere, iti poti majora veniturile substantial, iar tu trebuie sa te mai gandesti? Scuza-ma ca-ti spun, dar nu am nevoie de oameni ca tine in echipa mea, sorry!
Se stie ca oamenilor nu le place sa decida, deoarece se tem de consecintele unor hotarari gresite (intre noi fie vorba, cand cineva argumenteaza ca trebuie sa intrebe pe altcineva in legatura cu luarea unei decizii, nu face altceva decat sa-si demaste propria lipsa de incredere in judecata sa). Din aceasta cauza, unii oameni vor face totul ca sa nu fie nevoiti sa spuna nici "da", nici "ba". Trebuie sa-i ocolesti cu orice pret pe aceia care nu au capacitatea de a lua decizii singuri! Nu uita ca viitorul afacerii tale depinde si de deciziile altora!
Iata motivul pentru care acei oameni iti sunt datori cu un raspuns sincer si rapid la intrebarea ta: "La ce vrei sa te mai gandesti?" Putem sa-i intrebam in diferite moduri si vom pune intrebari pana cand ne vom edifica despre adevaratul motiv al acestei cereri de timp de gandire.
In principiu, ar putea fi si cateva cauze obiective:
Daca nu a inteles ceva, trebuie sa determini ce nu a inteles si sa-i explici pana vei clarifica neintelegerea. Daca nu stii sau nu poti sa-i raspunzi personal, cere foarte deschis - fara nici o rusine, un timp de documentare si "suna un prieten" - in principiu sponsorul tau!
Daca nu crede, arata-i dovezi concrete: deschide-i biroul tau virtual si arata-i cum si de unde ai facut tu cumparaturi, arata-i si ce bani ai primit inapoi, arata-i care sunt partenerii nostri comerciali dispusi sa ne ofere discount-uri (poti incepe cu Vodafone care este a 5-a firma din lume), sau ... gaseste pe cineva in care sa aiba incredere (datorita varstei, rezultatelor atinse, a banilor, s.a.m.d.).
Daca, intr-adevar, nu poate decide singur, in principiu nu ar fi nici o problema, doar ca cealalta persoana de care depinde decizia nu stie absolut nimic despre SCNet. Cine stie ce a inteles si ce va putea sa-i explice prospectul tau, asa ce trebuie sa afli imediat cine aceasta persoana decizionala si sa faci tot posibilul s-o aduci si pe ea la o prezentare profesionala. Explica-i inca o data ca numai TU esti persoana competenta de la care poate cere sfaturi in aceasta afacere si care sa-l ajute in luarea unei hotarari corecte!
Daca are unele obiectii false despre SCNet, poate ce este speriat de ceva, sau poate ca are unele probleme pe care nu doreste sa le dezvaluie. De cele mai multe ori nu indraznesc sa recunoasca faptul ca un membru din familie se opune implicarii in astfel de afacere, sau ... poate ca a fost vreodata pacalit de unele promisiuni ce el le asimileaza cu oferta ta, cine stie? Pentru gasirea problemei care se ascunde in spatele unei obiectii false, este nevoie de multa rabdare, o abordare plina de tact si multe-multe intrebari pricepute. Recunosc ca este mai dificil, asa ca iti recomand, cand esti la inceput, sa nu pierzi prea mult timp cu o astfel de persoana care nu a vrut sa-ti spuna deschis "ce o doare". Noteaz-o in agenda ta si revin-o cu un telefon abia peste sase luni de zile, metoda asta functioneaza cel mai bine!
Daca este un sceptic care "doreste sa testeze mai intai piata", care vrea sa mearga mai intai acasa sa se convinga personal ca cei de acolo sunt interesati de oferta lui, n-are rost sa-ti mai explic ca este pe cale sa comita cea mai mare greseala. Din moment ce nici el nu intelege exact despre ce este vorba in aceasta afacere, nu o va putea explica nici altora. Urmarea? Iti va aduce furios la cunostinta rezultatul "sondajului de piata": "Aceasta afacere nu intereseaza pe nimeni!" In concluzie, trebuie sa-i explici despre acest pericol si sa-l faci sa-si scoata din cap ideea sondarii opiniei cercului sau familial. Daca acest lucru nu-ti reuseste, poti sa-i faci cu mana si sa-i spui ADIO!
O prelegere introductiva de efect (sau prezentare de afacere) poate face minuni, in aceeasi masura in care o prezentare proasta, superficiala, poate distruge o pregatire de multe ore. Te pot linisti spunandu-ti tot ce are rost sa stie un incepator despre prezentare!
Succesul unei prezentari (in afara de invitarea si adunarea invitatilor), depinde 80% de persoana care sustine prelegerea si numai 20% de alti factori colaterali, variabili de la o situatie la alta. Vreau sa evidentiez trei puncte forte pe care trebuie sa le indeplineasca orice prezentare:
1. O prezentare nu trebuie sa fie incarcata cu multe detalii inutile, trebuie transmisa o astfel de cantitate de informatii, incat sa fie suficienta pentru ca auditoriul sa inteleaga in ce masura se rezolva problema lor personala, cu ajutorul acestei afaceri;
2. Intr-o prezentare nu trebuie vandut nimic si nici nu trebuie nimeni presat sa inceapa construirea retelei. Nu trebuie convins nimeni de nimic! Scopul prezentatorului este acela de a informa, de a arata cat mai convingator si complet cum functioneaza afacerea, si sa trezeasca astfel interesul auditoriului.
3. Prezentarile eficiente nu sunt atributul exclusiv al celor care au rezultate remarcabile in afacere! O prezentare eficienta nu depinde de numarul de pietre pretioase de la reverul lectorului si nici de marimea contului sau in banca, ci depinde exclusiv de capacitatea de a capta si a mentine atentia publicului.
Credibilitatea unei persoane depinde de hotararea cu care vorbeste!
Fiecare conducator de retea cu ambitii mari trebuie sa aiba responsabilitatea de a fi capabil sa sustina prezentari eficiente si atractive, chiar inainte de atingerea unui anumit nivel in cariera! Probabil, pentru a atinge acest deziderat, va trebui sa studieze mai mult si/sau sa urmeze cateva cursuri de retorica si comunicare.
Ar fi multe de vorbit despre prezentari, dar ... una si cu una fac doua! Pana vei atinge un nivel corespunzator la care sa fii in masura sa tii prezentari in fata invitatilor tai, NU RISIPI cea mai mare avere pe care o ai in aceasta afacere, LISTA DE NUME!
Cel mai simplu este sa iti inviti cunostintele in prezentarile SCNet de sala si/sau on-line (in sectiunea "linkuri" gasesti detalii). Pentru tine este foarte important sa ai cat mai multi oameni in aceste prezentari. Stiu ca acestia sunt foarte comozi si ca este greu sa-i scoti din confortul lor, de aceea te avertizez ca si aici functioneaza principiul lui Pareto: trebuie sa inviti zece persoane ca sa vina doua! Daca stii de la bun inceput acest lucru, nu vei fi suparat pe afacere, si vei avea moralul ridicat.
Acum, ca invitatii tai au participat la prezentarea SCNet, trebuie sa fii pregatit la reactiile lor, care te avertizez inca de pe acum, vor fi diferite. Important pentru tine este sa stii sa te comporti asa cum se cuvine cu toata lumea. In linii mari vei intalni trei categorii de oameni: unii carora le va surade ideea ca fiind pe cat de simpla, pe atat de geniala, altii vor fi nehotarati, iar altii te vor refuza categoric.
Cu prima grupa este cel mai placut sa "lucrezi" deoarece sunt deschisi, se vor lasa indrumati si este usor: dupa ce i-ai inscris imediat in structura ta, trebuie sa afle exact ceea ce ai invatat si tu! Trebuie sa tii legatura in continuare cu ei si sa-i inveti sa parcurga toti acesti pasi spre succes.
A doua grupa, este cea mai dificila! Cum adica? "este o idee buna, dar trebuie sa ma mai gandesc!" Reflectarea indelungata inseamna moartea construirii unei afaceri. Poti accepta orice raspuns de la cunostintele tale, cu aceasta exceptie: "nu m-am hotarat inca!".
Pot sa spuna ca aceasta afacere este cea mai mare prostie, sau ca nu au chef sa lucreze cu tine, ca este o cacealma (si cu asta am terminat cu cea de-a treia grupa), dar NU au cum sa spuna ca trebuie sa se mai gandeasca! La ce sa te mai gandesti aici cand nu ai nimic de plata, poti sa cumperi cu reducere, iti poti majora veniturile substantial, iar tu trebuie sa te mai gandesti? Scuza-ma ca-ti spun, dar nu am nevoie de oameni ca tine in echipa mea, sorry!
Se stie ca oamenilor nu le place sa decida, deoarece se tem de consecintele unor hotarari gresite (intre noi fie vorba, cand cineva argumenteaza ca trebuie sa intrebe pe altcineva in legatura cu luarea unei decizii, nu face altceva decat sa-si demaste propria lipsa de incredere in judecata sa). Din aceasta cauza, unii oameni vor face totul ca sa nu fie nevoiti sa spuna nici "da", nici "ba". Trebuie sa-i ocolesti cu orice pret pe aceia care nu au capacitatea de a lua decizii singuri! Nu uita ca viitorul afacerii tale depinde si de deciziile altora!
Iata motivul pentru care acei oameni iti sunt datori cu un raspuns sincer si rapid la intrebarea ta: "La ce vrei sa te mai gandesti?" Putem sa-i intrebam in diferite moduri si vom pune intrebari pana cand ne vom edifica despre adevaratul motiv al acestei cereri de timp de gandire.
In principiu, ar putea fi si cateva cauze obiective:
Daca nu a inteles ceva, trebuie sa determini ce nu a inteles si sa-i explici pana vei clarifica neintelegerea. Daca nu stii sau nu poti sa-i raspunzi personal, cere foarte deschis - fara nici o rusine, un timp de documentare si "suna un prieten" - in principiu sponsorul tau!
Daca nu crede, arata-i dovezi concrete: deschide-i biroul tau virtual si arata-i cum si de unde ai facut tu cumparaturi, arata-i si ce bani ai primit inapoi, arata-i care sunt partenerii nostri comerciali dispusi sa ne ofere discount-uri (poti incepe cu Vodafone care este a 5-a firma din lume), sau ... gaseste pe cineva in care sa aiba incredere (datorita varstei, rezultatelor atinse, a banilor, s.a.m.d.).
Daca, intr-adevar, nu poate decide singur, in principiu nu ar fi nici o problema, doar ca cealalta persoana de care depinde decizia nu stie absolut nimic despre SCNet. Cine stie ce a inteles si ce va putea sa-i explice prospectul tau, asa ce trebuie sa afli imediat cine aceasta persoana decizionala si sa faci tot posibilul s-o aduci si pe ea la o prezentare profesionala. Explica-i inca o data ca numai TU esti persoana competenta de la care poate cere sfaturi in aceasta afacere si care sa-l ajute in luarea unei hotarari corecte!
Daca are unele obiectii false despre SCNet, poate ce este speriat de ceva, sau poate ca are unele probleme pe care nu doreste sa le dezvaluie. De cele mai multe ori nu indraznesc sa recunoasca faptul ca un membru din familie se opune implicarii in astfel de afacere, sau ... poate ca a fost vreodata pacalit de unele promisiuni ce el le asimileaza cu oferta ta, cine stie? Pentru gasirea problemei care se ascunde in spatele unei obiectii false, este nevoie de multa rabdare, o abordare plina de tact si multe-multe intrebari pricepute. Recunosc ca este mai dificil, asa ca iti recomand, cand esti la inceput, sa nu pierzi prea mult timp cu o astfel de persoana care nu a vrut sa-ti spuna deschis "ce o doare". Noteaz-o in agenda ta si revin-o cu un telefon abia peste sase luni de zile, metoda asta functioneaza cel mai bine!
Daca este un sceptic care "doreste sa testeze mai intai piata", care vrea sa mearga mai intai acasa sa se convinga personal ca cei de acolo sunt interesati de oferta lui, n-are rost sa-ti mai explic ca este pe cale sa comita cea mai mare greseala. Din moment ce nici el nu intelege exact despre ce este vorba in aceasta afacere, nu o va putea explica nici altora. Urmarea? Iti va aduce furios la cunostinta rezultatul "sondajului de piata": "Aceasta afacere nu intereseaza pe nimeni!" In concluzie, trebuie sa-i explici despre acest pericol si sa-l faci sa-si scoata din cap ideea sondarii opiniei cercului sau familial. Daca acest lucru nu-ti reuseste, poti sa-i faci cu mana si sa-i spui ADIO!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu