duminică, 4 septembrie 2011

SC NET-OPORTUNITATEA SECOLULUI XXI!

"Castigi cheltuind!"

Ati recunoscut deja sloganul oficial al companiei Shopping Center Network!

Daca esti deja pe acest site, inseamna ca te-ai hotarat sa-ti dezvolti o structura frumoasa in aceasta companie, si sa ajungi cat mai repede la cele 12 forme de venit avute la dispozitie.

Am ''construit" acest site pentru a nu-ti mai pierde timpul cu experientele neplacute care de cele mai multe ori duc la epuizare, descurajare si, in final, la esec. Am "ratacit" aproape 2 ani in acest tip de afaceri pana am inteles ce si cum trebuie facut pentru a avea succes, asadar stiu exact de cate ori eram la un pas sa renunt, uneori din cauza neputintei mele, alteori la indemnul celor din jurul meu (sotie, prieteni) care au auzit si ei din "zbor" ca astfel de sisteme sunt destinate esecului din start - GRESIT!

Ei bine, se pare ca am meritat toate acestea, atata timp cat as fi putut de la inceput sa ma documentez mai mult, sa citesc mai multe carti de specialitate, sa ascult mai repede sfaturile celor cu adevarat priceputi in domeniu, dar trebuie sa recunosc, m-am comportat si eu asemeni majoritatii oamenilor: "ma pricep si singur, nu am nevoie de sfatul nimanui, e simplu", ceea ce a dus la pierdere de timp, evident. Adevarul este ca este simplu, dar nu usor ... vei intelege imediat la ce ma refer!

Acum, dupa ce "mi-am deschis bine ochii", am inceput sa studiez mai multe carti si am respectat cateva lucruri "sfante" in industria MLM, iar rezultatele sunt evidente, bineinteles pozitive, astfel ca m-am vazut indreptatit sa-ti pun si tie la dispozitie un GHID, in scopul de a-ti usura activitatea.

Inca de la inceput, este obligatoriu sa intelegi ca intre o afacere clasica si una MLM, cea mai importanta diferenta este MULTIPLICAREA. Daca in primul caz poti castiga numai din ceea ce realizezi personal, in cel de-al doilea caz vei obtine venituri si de la toti cei care "se nasc" in structura ta. Asta inseamna ca activitatea ta principala este recrutarea a cat mai multor oameni noi si transmiterea experientei tale celor recrutati.

Dar, daca NU stii ce trebuie sa faci, cum vrei sa recrutezi si ce vrei sa transmiti? Vei cadea in capcana in care am cazut si eu la inceput! De ce? Deoarece exista acest mare paradox: pe cat este de simplu (aici nu iti trebuiesc prea multe diplome), pe atat este de greu (reusesc numai cei increzatori, hotarati si perseverenti).

Baza afacerii SCNet consta in realitatea ca, la cumpararea unui produs sau serviciu, oamenii prefera sa dea ascultare unui prieten sau unei cunostinte, decat reclamelor. Este dat in firea noastra ca experientele placute sa fie cu placere impartasite familiei si cunoscutilor. Ex: daca vedem un film bun, il vom recomanda imediat prietenilor, sau ... daca am cumparat un tricou frumos cu un anumit discount (la promotie, de exemplu) dintr-un anumit magazin, vom face negresit reclama acelui magazin, spunandu-le cunoscutilor nostri despre aceasta oportunitate.

De fapt, datorita Shopping Center Network, tot ce vom cumpara de acum inainte va fi "LA PROMOTIE", deoarece TOTI PARTENERII NOSTRI NE OFERA CATE UN DISCOUNT, mai mare sau mai mic!

Acum imagineaza-ti ca pentru fiecare tricou vandut la recomandarea ta, ai primi un leu. La prima vedere nu pare mult, de aceea ma grabesc sa adaug ca aceasta suma ti-ar reveni pentru fiecare tricou vandut cumparatorilor cunostintelor tale si cumparatorilor cunostintelor acestora - pana la al 4-lea nivel.

Cum ar arata aceasta efectiv?

Povestesti la 10 cunostinte cat de avantajos este sa cumperi toata viata cu reducere (si chiar este, nu-i asa?). Ei cumpara tricouri la recomandarea ta si le vor spune si altora. Sa presupunem ca si ei au cate 10 cunostinte care cumpara tricouri. Deja tu vei castiga din vanzarea a 110 tricouri, deci 110 lei! Sa-ti mai spun cum ar putea continua? Ai calculat si tu, nu? Comisionul tau ar junge la 11110 lei (peste 2500 euro)! Si i-ai primi numai pentru faptul ca ai sunat cei 10 cunoscuti ca sa le recomanzi magazinul cu promotia si, la randul lor, acestia au anuntat fiecare cate 10 cunoscuti s.a.m.d.

Deci aceasta este esenta afacerii SCNet - RECOMANDAREA

Este adevarat ca cei mai multi oameni sunt sceptici la astfel de calcule, dar eu iti spun foarte clar ca functionarea sistemului depinde numai de urmatoarele doua aspecte:

1. Cat de serios este acel magazin ("partener comercial"), pe care oamenii l-ar recomanda cu bucurie propriilor cunoscuti, iar cand spun asta ma refer la calitatea produselor si/sau serviciilor oferite, cat si la respectarea contractului de comision negociat cu SCnet;

2. Unde si cum gasesti acea duzina de oameni care sa construiasca sub tine un grup, prin gasirea de catre fiecre a cate unei duzini de oameni, care la randul lor sa gaseasca fiecare cate o duzina de oameni si ... asa mai departe;

Vestea buna este ca din numarul imens de potentiali parteneri comerciali, noi avem nevoie de numai 10%, "cei mai buni dintre cei buni", iar acesti parteneri comerciali tot noi putem sa-i aducem. Avem doar jumatate de an de cand am pornit negocierile cu ei si deocamdata exista un numar foarte restrans de persoane desemnate (referenti vanzari), acreditati de catre companie sa incheie aceste contracte comerciale cu partenerii comerciali. Poate ca acum, in aceasta etapa in care te afli, nu ma poti intelege, dar crede-ma ca TOATE ACESTEA SUNT UN FAVOAREA TA!

Referitor la duzinele de oameni de care vormeam mai sus, nu te speria! Nu este nevoie sa gasesti 10 super-vedete! Foarte putini reusesc acest lucru, chiar si dintre acei care au un succes evident in aceasta afacere. In general, este suficient sa gasesti doi sau trei oameni care simt pulsul afacerii si care sunt dispusi sa construiasca sub ei o structura mare - iar tu vei primi comisioane din ce in ce mai mari de pe urma activitatii lor.

Vestea proasta este ca trebuie sa incepi sa-i cauti pe acei oameni buni, "nu vei primi nimic din cer!"

Nu te incapatana sa crezi ca stii si tu foarte bine cum si unde sa-i gasesti, si ca atata timp cat lucrurile sunt simple, apar ei imediat. Vei fi adanc deceptionat de modul in care actioneaza oamenii si vei pierde timp pretios pana vei termina cu experientele. Mai bine ''da pagina'' si asculta-ma in continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu